Regulamin

Favicon strony PsychoKocio

DEFINICJE

  1. Przez użyte w Regulaminie pojęcia rozumie się:
    1. Klient – osoba fizyczna, posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną. Osoby te są zamierzają skorzystać z Usług lub zawarły Umowę z Usługodawcą.
    2. Konsument – zgodnie z art. 22(1) Kodeksu Cywilnego to osoba dokonującą z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    3. Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – zgodnie z ar. 385(5) to osoba fizyczna zawierająca Umowę z Usługodawcą bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    4. Przedsiębiorca –  osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą, która dokonuje z Usługodawcą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    5. Uczestnik – inna osoba niż Klient, która korzysta z Usług na polecenie Klienta, zgodnie z Umową zawartą między Usługodawcą a Klientem.
    6. Usługodawca – Izabela Stańczyk, prowadząca nierejestrowaną działalność gospodarczą pod firmą Izabela Stańczyk PsychoKocio, ul. Marii Jaremy 5, 31-318 Kraków.
    7. Usługi – lista świadczonych Usług dostępna na stronie Usługodawcy pod adresem https://psychokocio.pl/.
    8. Usługi stacjonarne – usługi odbywające się w wyznaczonym miejscu na terenie Krakowa. Klient może uzgodnić z Usługodawcą świadczenie Usług w innej lokalizacji na terenie Polski, na ustalonych wspólnie zasadach.
    9. Usługi online – usługi w pełni świadczone zdalnie, w szczególności poprzez Internet (Skype), telefon (w tym FaceTime) lub e-mail. 
    10. Umowa – Umowa, zawarta między Usługodawcą a Klientem, o świadczenie Usług zawartych na odległość, przewidzianych w niniejszym Regulaminie. 
    11. Umowa zlecenia – umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem w celu realizacji Usług Opieki nad kotem.
    12. Produkty Cyfrowe – materiały w formacie .PDF, .CR3, .JPG, .JPEG, .PNG, .HEIC lub zalecenia w formie wiadomości e-mail przesłane do Klienta w ramach świadczenia Usług.
    13. Rezerwacja terminu – rezerwacja konkretnej daty rozpoczęcia świadczenia Usług. 
    14. Felinoterapia – terapia z udziałem kotów, prowadzona w celu wsparcia, edukacji, jak i rekreacji Klienta lub Uczestnika. Przeprowadzana Felinoterapia nie jest psychoterapią. Udział w niej biorą wyłącznie osoby nie przejawiają agresji wobec zwierząt.
    15. Regulamin – niniejszy Regulamin, czyli warunki i zasady korzystania z Usług świadczonych przez Usługodawcę.
    16. Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2023.1610).
    17. Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2023.2759).
    18. Polityka prywatności i plików cookies – dokument przedstawiający zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies i innych technologii śledzących, w związku z korzystaniem ze strony internetowej Usługodawcy.
    19. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa warunki i zasady korzystania z Usług świadczonych przez Izabelę Stańczyk (zwaną dalej „Usługodawcą”).
  2. Postanowienia niniejszego Regulaminu mają zastosowanie do wszystkich Usług. Wyjątkiem są postanowienia paragrafów, których tytuł wskazuje na określenie warunków świadczenia wyłącznie konkretnych Usług. 
  3. Na stronie Usługodawcy dostępne są następujące Usługi:
    1. Felinoterapia;
    2. Kocia dietetyka;
    3. Kocia fotografia;
    4. Opieka nad kotem – w przypadku chęci skorzystania z tych Usług, niniejszy Regulamin, za wyjątkiem §1 ust. 6, §10 oraz §15, nie obowiązuje, z uwagi na fakt, iż Usługodawca i Klient zawierają Umowę zlecenia stacjonarnie.
  4. Usługi o których mowa, zawarte zostały na stronie Usługodawcy pod adresem https://psychokocio.pl i na odpowiednich podstronach, prowadzonych przez Usługodawcę.
  5. Opisy oraz ceny Usług, znajdują się na poszczególnych podstronach Usługodawcy, tj:
    1. https://psychokocio.pl/felinoterapia/;
    2. https://psychokocio.pl/kocia-dietetyka/;
    3. https://psychokocio.pl/kocia-fotografia/;
    4. https://psychokocio.pl/opieka-nad-kotem/.
  6. Wszelkie opisy oraz ceny Usług, znajdujących się pod adresem https://psychokocio.pl, są wyłącznie zaproszeniem do zawarcia Umowy (art. 71 Kodeksu Cywilnego). Wszelkie opisy oraz ceny Usług nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. 
  7. Korzystanie z Usług jest dobrowolne.
  8. Każda osoba, która zgłasza chęć skorzystania Usług, zobowiązana jest do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu oraz Polityką prywatności i plików cookies.
  9. Usługodawca jest zobowiązany do starannego działania i dołożenia należytej staranności w świadczeniu Usług dla Klienta. Klient korzystający z Usług jest poinformowany i ma świadomość, że świadczenie Usług nie gwarantuje osiągnięcia oczekiwanych efektów, a brak osiągnięcia oczekiwanych efektów nie jest podstawą do reklamacji i zwrotu płatności za Usługi.
  10. Klient każdorazowo przed skorzystaniem z Usług wyraża zgodę bądź nie, na wykonywanie zdjęć lub filmików przez Usługodawcę w czasie świadczenia Usług i bezpłatne umieszczanie ich na stronie internetowej https://psychokocio.pl i jej podstronach oraz w mediach społecznościowych Usługodawcy, w celach marketingowych.

§2 ZAWARCIE UMOWY ORAZ PŁATNOŚĆ

  1. W celu skorzystania z Usług, Klient powinien wybrać rodzaj Usług i skontaktować się z Usługodawcą w celu Rezerwacji terminu Usług poprzez formularz kontaktowy dostępny pod adresem https://psychokocio.pl/kontakt/ lub podstronie danej Usługi, wysyłając wiadomość e-mail na adres Usługodawcy kontakt@psychokocio.pl, kontaktując się telefonicznie z Usługodawcą pod numerem +48 507 554 040 lub pisząc wiadomość do Usługodawcy w mediach społecznościowych (Instagram lub Facebook).
  2. Usługodawca w odpowiedzi na wiadomość Klienta, wspólnie z Klientem ustala szczegóły świadczenia Usług, wysyła Regulamin oraz Politykę prywatności i plików cookies w formacie .PDF do akceptacji oraz informuje Klienta o możliwych formach płatności i kwocie wynagrodzenia za wybrane Usługi, w oparciu o ceny wskazane na podstronie danej Usługi.
  3. Klient jasno komunikuje Usługodawcy akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności i plików cookies. Akceptacja Regulaminu oraz Polityki prywatności i plików cookies nie jest chwilą zawarcia Umowy.
  4. W celu Rezerwacji terminu, Klient powinien podać w wiadomości e-mail:
    1. imię i nazwisko;
    2. adres (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto);
    3. numer telefonu;
    4. adres e-mail.
  5. Usługodawca po zaakceptowaniu przez Klienta Regulaminu oraz Polityki prywatności i plików cookies, wysyła Klientowi niezbędne dane do dokonania płatności, w zależności od wybranej przez Klienta metody płatności.
  6. W celu Rezerwacji terminu Usług, Klient zobowiązuje się do wykonania przelewu pełnej kwoty wynagrodzenia do trzech dni od ustalonych mailowo szczegółów z Usługodawcą. Brak zaksięgowania tej kwoty na koncie Usługodawcy do czwartego dnia skutkuje brakiem Rezerwacji terminu i brakiem zawarcia Umowy, a w konsekwencji brakiem możliwości świadczenia Usług na rzecz Klienta.
  7. Możliwe są następujące formy płatności za Usługi:
    1. przelew elektroniczny za pośrednictwem banku Klienta na konto bankowe Usługodawcy, wskazane w wiadomości prywatnej;
    2. przelew na telefon za pośrednictwem banku Klienta na numer telefonu Usługodawcy, wskazany w wiadomości prywatnej.
  8. Klient kontaktując się z Usługodawcą, omawiając szczegóły Usług, podając swoje dane, akceptując Regulamin oraz Politykę prywatności i plików cookies i następnie wykonując przelew, wyraża oświadczenie woli. Oświadczenie to, świadczy bezpośrednio o wyrażeniu przez Klienta woli zawarcia Umowy z Usługodawcą, zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz Polityką prywatności i plików cookies.
  9. Chwilą zawarcia Umowy jest otrzymanie przez Klienta wiadomości e-mail potwierdzającej zawarcie Umowy oraz Rezerwację terminu wraz z potwierdzeniem otrzymania płatności za Usługę. Usługodawca powyższą wiadomośc e-mail wysyła w najszybszym możliwym czasie, po zaksięgowaniu płatności na swoim koncie bankowym.
  10. W celu świadczenia Usług, Klient zobowiązuje się do podawania danych i informacji zgodnych z prawdą. 
  11. W przypadku, gdy Klient chce otrzymać fakturę bez VAT-u (zwana dalej „Fakturą”), zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu przed zawarciem Umowy. W związku z powyższym, Klient zobowiązany jest dodatkowo do podania podatkowego numeru identyfikacyjnego (NIP) oraz danych osobowych, niezbędnych do wystawienia Faktury, tj. imię i nazwisko, adres (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto), adres e-mail.
  12. W przypadku wystąpienia sytuacji z §2 ust. 11, Usługodawca przesyła Klientowi Fakturę, na powyżej wskazany adres e-mail.

§3 WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Klient chcący skorzystać z Usług, powinien posiadać:
    1. oprogramowanie umożliwiające korzystanie ze stron internetowych oraz aplikacji, w tym Skype lub ogólnodostępne na rynku kalkulatory BARFowe;
    2. w pełni działający sprzęt elektroniczny, tj. laptop, komputer, telefon bądź tablet;
    3. dostęp do Internetu;
    4. odpowiednio skonfigurowaną i aktualną wersję przeglądarki Internetowej;
    5. aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail;
    6. oprogramowanie, które umożliwia odczyt plików w formacie .PDF, .CR3, .JPG, .JPEG, .PNG oraz .HEIC, .XLS.
  2. Na potrzeby świadczenia Usług online, Klient powinien mieć dostęp do Skype (aplikacji lub wersji online) bądź telefonu z możliwością dzwonienia i odbierania połączeń lub FaceTime.

§4 PRODUKTY CYFROWE I LICENCJA

  1. W ramach świadczenia Usług, Usługodawca przesyła Klientowi materiały w formacie .PDF, .CR3, .JPG, .JPEG, .PNG, .HEIC lub zalecenia w formie wiadomości e-mail (zwane dalej „Produktami Cyfrowymi”).
  2. Materiały przygotowane przez Usługodawcę dla Klienta są chronione prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Klient zobowiązuje się do nie kopiowania, nie rozpowszechniania i nie udostępniania materiałów bez pisemnej zgody Usługodawcy, z zastrzeżeniem §4 ust. 5 i 6. 
  3. Klient może korzystać z przesłanych przez Usługodawcę Produktów Cyfrowych, wyłącznie w ramach dozwolonego użytku własnego, zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631), z zastrzeżeniem §4 ust. 5 i 6. 
  4. Klient nie ma prawa sprzedawać Produktów Cyfrowych, przerobionych Produktów Cyfrowych lub fragmentów Produktów Cyfrowych jako własnych, bez oznaczenia autora ani z oznaczeniem autora — Usługodawcy.  
  5. W przypadku, gdy Klient skorzysta z Usług Kociej fotografii, Usługodawca udziela Klientowi nieodpłatnej licencji na czas nieoznaczony (zwanej dalej „Licencją”) na Produkty Cyfrowe przesłane do Klienta w formacie .CR3, .JPG, .JPEG, .PNG oraz .HEIC.
  6. Udzielona Licencja obejmuje następujące pola eksploatacji:
    1. zwielokrotnianie i wytwarzanie utworu każdą znaną techniką oraz utrwalanie zdjęcia na wszelkich znanych nośnikach;
    2. wprowadzanie zdjęcia do obrotu, także poprzez sieć Internet oraz Intranet;
    3. rozpowszechnianie zdjęcia za pomocą jakichkolwiek technologii –  w tym także publicznego udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
    4. używanie zdjęcia na potrzeby prowadzonej działalności dla celów celów świadczenia usług, sprzedaży towarów, marketingowych lub promocji, w tym reklamy, sponsoringu, promocji sprzedaży, a także do oznaczenia lub identyfikacji produktów i usług oraz innych przejawów działalności gospodarczej, a także dla celów edukacyjnych lub szkoleniowych;
    5. wprowadzanie zdjęcia do pamięci komputera;
    6. publiczne wykonywanie albo publiczne odtworzenia zdjęcia; 
    7. wykorzystanie jako części innego zdjęcia, w tym do łączenia z innym zdjęciem;
    8. modyfikacji, np. nałożenie filtrów.
  7. Klient ma prawo korzystać z Licencji na wskazanych w §4 ust. 6 polach eksploatacji  z poszanowaniem osobistych praw autorskich Usługodawcy, tj. w przypadku publikowania zdjęć, Klient ma obowiązek wskazać ich autorkę — Izabelę Stańczyk (z imienia i nazwiska).
  8. Klient przed zawarciem Umowy, może zwrócić się z prośbą do Usługodawcy, o wykonanie Usług Kociej fotografii, z przeniesieniem na niego majątkowych praw autorskich, do wykonanych przez Usługodawcę zdjęć. Usługodawca może, ale nie musi wyrazić zgody na takową prośbę. W przypadku wyrażenia zgody, Usługodawca ustala wynagrodzenie za przeniesienie majątkowych praw autorskich. Przeniesienie majątkowych praw autorskich następuje poprzez zawarcie umowy przeniesienia majątkowych praw autorskich w formie pisemnej.

§5 ŚWIADCZENIE USŁUG I KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

  1. Świadczone przez Usługodawcę Usługi są Usługami online lub Usługami stacjonarnymi. Forma świadczenia Usług zależna jest od wybranych Usług. 
  2. W przypadku świadczenia Usług online, Usługodawca kontaktuje się z Klientem w ustalonym terminie, o ustalonej godzinie. Usługodawca wykonuje maksymalnie 2 połączenia do Klienta w odstępie pięciu minut. Wyjątkiem jest sytuacja, w której Klient zakomunikuje swoje spóźnienie przed upływem tego czasu. W sytuacji spóźnienia, ma zastosowanie §11 ust. 4.
  3. Jeżeli Klient nie odbierze połączenia od Usługodawcy w wybranym uprzednio terminie, Usługi uznaje się za wykonane i termin przepada.

§6 POUFNOŚĆ

  1. Usługodawca ma prawo udostępniać publicznie informacje podane przez Klienta podczas świadczenia Usług, po wyrażeniu zgody przez Klienta. W przypadku, gdy Klient nie wyrazi powyższej zgody, Usługodawca ma prawo skorzystać z tych informacji wyłącznie po ich zanonimizowaniu, tj. zmiany imienia i nazwiska Klienta lub Uczestnika lub imienia kota.

§7 WARUNKI ŚWIADCZENIA FELINOTERAPII

  1. Usługi Felinoterapii to Usługi stacjonarne.
  2. Miejscem prowadzenia Felinoterapii jest adres wskazany przez Usługodawcę w wiadomości do Klienta, chcącego skorzystać z Usług. W przypadku Felinoterapii grupowej, miejsce świadczenia usług może być ustalone przez Felinoterapeutkę wspólnie z Klientem.
  3. W przypadku, gdy Uczestnik jest niepełnoletni lub ubezwłasnowolniony, Klient podaje dodatkowo jego dane. 
  4. Podczas pierwszego spotkania, Klient podpisuje niezbędną dokumentację do prowadzenia Felinoterapii.
  5. Klient zdaje sobie sprawę z ryzyka związanego z Felinoterapią, tj. możliwe wystąpienie drobnych urazów skóry.
  6. Klient korzystający z Felinoterapii nie powinien mieć alergii na koty. W przypadku jej posiadania, Usługodawca indywidualnie uzgadnia możliwość przeprowadzenia Felinoterapii z taką osobą. W takim przypadku Klient lub Uczestnik bierze udział w Felinoterapii na własną odpowiedzialność.
  7. Klient lub Uczestnik ma obowiązek dbania o higienę podczas Felinoterapii – niezbędne jest dokładne umycie dłoni po wejściu do miejsca świadczenia Usług oraz niekorzystanie w tym miejscu z obuwia. Możliwe jest chodzenie w zamiennym obuwiu, przyniesionym przez Klienta lub Uczestnika.
  8. Klient decydując się na Felinoterapię przyjmuje do wiadomości, iż Usługodawca nie jest psychiatrą ani psychoterapeutą.

§8 WARUNKI ŚWIADCZENIA KOCIEJ DIETETYKI

  1. Usługi Kociej dietetyki to Usługi stacjonarne lub Usługi online.
  2. Do rozpoczęcia Kociej dietetyki niezbędne są badania wskazane na stronie Usługodawcy: https://psychokocio.pl/kocia-dietetyka/#dokumentacja.
  3. Klient decydując się na Kocią dietetykę przyjmuje do wiadomości, iż Usługodawca nie jest lekarzem weterynarii ani technikiem weterynarii.
  4. Po każdorazowym kontakcie z Klientem w ramach świadczenia Usług, Usługodawca zobowiązuje się przesłać zalecenia bądź podsumowanie rozmowy na adres e-mail Klienta w ciągu 7 dni roboczych.
  5. Stosowanie proponowanych zaleceń w ramach Kociej dietetyki jest dobrowolne i wyłącznie na odpowiedzialność Klienta. W przypadku, gdy Klient poweźmie wątpliwość co do stosowania zaleceń Usługodawcy, powinien on skontaktować się z lekarzem weterynarii.
  6. Klient korzystając z Kociej dietetyki przyjmuje do wiadomości, iż dieta i suplementacja są wyłącznie wsparciem procesu leczenia i nie mogą zastąpić konsultacji u lekarza weterynarii czy przepisanych przez lekarza weterynarii leków. 
  7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za odstawienie leków przez Klienta.
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z niestosowania się, wybiórczego stosowania się lub niewłaściwego stosowania się Klienta do zaleceń związanych z Kocią dietetyką.
  9. W przypadku skorzystania z Usług Kociej dietetyki, a dokładnie z Pakietu MENTORINGOWEGO, konieczne jest posiadanie dostępu do BARFnego kalkulatora dla kotów. Jeżeli Klient takowego nie posiada, Usługodawca poleci mu konkretne strony bądź aplikacje umożliwiające zakup takowego narzędzia.

§9 WARUNKI ŚWIADCZENIA KOCIEJ FOTOGRAFII

  1. Usługi Kociej fotografii to Usługi stacjonarne.
  2. W terminie 14 dni roboczych od dnia wykonania sesji zdjęciowej, Usługodawca zobowiązuje się przesłać zdjęcia do Klienta poprzez dysk Google.
  3. Klient na przesłane zdjęcia otrzymuje Licencję na zasadach wskazanych w §4 ust. 5 i 6.

§10 WARUNKI ŚWIADCZENIA OPIEKI NAD KOTEM

  1. Klient chcąc skorzystać z Usług Opieki nad kotem, kontaktuje się z Usługodawcą poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://psychokocio.pl/kontakt/, wysyłając wiadomość e-mail na adres Usługodawcy kontakt@psychokocio.pl, kontaktując się telefonicznie z Usługodawcą pod numerem +48 507 554 040 lub pisząc wiadomość do Usługodawcy w mediach społecznościowych (Instagram lub Facebook). 
  2. Przed zawarciem Umowy zlecenia, Klient jest zobowiązany do podania:
    1. imienia i nazwiska;
    2. adresu (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto);
    3. numeru telefonu;
    4. adresu e-mail.
  3. Szczegóły Opieki nad kotem podsumowane są mailowo przez Usługodawcę i przesłane na adres e-mail Klienta wraz z:
    1. ankietą kwalifikującą do Opieki nad kotem (wyłącznie dla nowych Klientów);
    2. umową i niezbędnymi załącznikami,  będącymi integralną częścią Umowy zlecenia;
    3. treścią niniejszego Regulaminu do pobrania w formie pliku .PDF;
    4. checklistą procedury Opieki nad kotem.
  4. Zawarcie Umowy zlecenia następuje w ustalonym, wspólnie z Klientem, miejscu i terminie.
  5. Klient w dniu zawarcia Umowy zlecenia, podpisuje zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
  6. Usługodawca zastrzega sobie, iż sposób kontaktowania się z tym samym Klientem w celu zawarcia Umowy zlecenia kolejnej Opieki nad kotem jest wspólnie ustalany z Klientem i może się nieznacznie różnić od zasad w §10 ust. 1.

§11 ZMIANA TERMINU ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Klient ma prawo zmienić termin Usług do 3 dni przed planowanym rozpoczęciem świadczenia Usług. Taką prośbę należy zgłosić każdorazowo na e-mail kontakt@psychokocio.pl. Niedotrzymanie tego terminu może skutkować potraktowaniem Usług jako wykonanych. 
  2. Usługodawca ma prawo zmienić termin świadczenia Usług zarezerwowanych przez Klienta w każdej chwili przed planowanym rozpoczęciem świadczenia Usług, jeżeli wynika to ze zdarzenia losowego. W takiej sytuacji Klient może wybrać inny, dogodny dla siebie, jak i Usługodawcy termin realizacji Usług.
  3. Jeśli Klient nie skorzysta ze świadczenia Usług w uzgodnionym terminie i uprzednio nie odstąpi od Umowy nie pojawi się w terminie świadczenia Usług po upływie terminu na odstąpienie od Umowy, Usługi uznaje się za wykonane i termin przepada. Wyjątkiem jest sytuacja wspomniana w §11 ust. 1.
  4. Wymagana jest punktualność Klienta oraz Usługodawcy. W przypadku spóźnienia przez Klienta, czas świadczenia Usług zostanie skrócony o czas spóźnienia. W przypadku spóźnienia przez Usługodawcę, czas świadczenia Usług pozostanie bez zmian i nie zostanie skrócony.

§12 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klientowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, od momentu zawarcia Umowy, przysługuje 14 dniowy termin odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów określonych w Ustawie o prawach konsumenta, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 35. Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta może odstąpić od Umowy poprzez przesłanie stosownego oświadczenia odstąpienia od Umowy na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@psychokocio.pl.
  2. Usługodawca po otrzymaniu od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, niezwłocznie informuje go o tym fakcie poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
  4. Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta wszystkie dokonane przez niego płatności za Usługi.
  5. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta traci prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, gdy Usługi zostały w pełni wykonane przez Usługodawcę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia Usług, że po ich spełnieniu, Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta utraci prawo odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości. 
  7. Usługodawca ma prawo odstąpić od Umowy w każdym momencie.
  8. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta w odniesieniu do Umów:
    1. oświadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W przypadku Usług Kociej fotografii, takim towarem są zdjęcia; 
    4. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    8. w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
    9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    13. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1;
    14. oświadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których Konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.

§13 SKRÓCENIE CZASU ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Usługodawca ma prawo do skrócenia czasu świadczenia Usług w sytuacjach, które uniemożliwiają dalsze świadczenie Usług i wynikają z winy Klienta. Takie sytuacje mają miejsce gdy:
    1. Klient jest pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających;
    2. Klient wykazuje zachowania wulgarne, obraźliwe, sprzeczne z zasadami współżycia społecznego lub stanowiące zagrożenie dla zdrowia i życia Usługodawcy.
  2. W przypadku wystąpienia sytuacji wskazanych w §13 ust. 1, Usługi uznaje się za wykonane.

§14 REKLAMACJE

  1. Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku zastrzeżeń, co do zgodności zrealizowanych Usług z Umową, na adres e-mail: kontakt@psychokocio.pl w ciągu dwóch lat od dnia wykonania Usług. Reklamacje przesłane po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.
  2. Reklamacja powinna zawierać:
    1. dane pozwalające na identyfikację Konsumenta lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta (imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, adres e-mail);
    2. przedmiot reklamacji wraz z uzasadnieniem reklamacji;
    3. określenie żądań związanych z reklamacją;
    4. wskazanie daty zaistnienia zdarzenia świadczącego o braku zgodności zrealizowanych Usług z Umową.
  3. Usługodawca w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, udziela na nią odpowiedź. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Konsumenta w wiadomości e-mail.
  4. W przypadku, gdy klientem jest Przedsiębiorca, storny  na podstawie art. 558 § 1 wyłączają odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi.

§15 OPINIE

  1. Usługodawca zapewnia, że prezentowane na stronie https://psychokocio.pl i jej podstronach oraz w używanych przez usługodawcę kanałach komunikacji, w szczególności https://www.facebook.com/psychokocio/ i https://www.instagram.com/psychokocio/, opinie są zweryfikowane i pochodzą wyłącznie od osób, które faktycznie skorzystały z jego Usług.
  2. Usługodawca deklaruje, iż wykorzystuje opinie, które otrzymała w wiadomościach prywatnych w wyżej wspomnianych komunikatorach, poprzez wiadomość e-mail oraz za pomocą zweryfikowanych opinii Google. Zasady uzyskania zweryfikowanych opinii Google, zostały opisane poniżej. 
  3. W celu uzyskania opinii na Google, Usługodawca każdorazowo zwraca się do Klienta z prośbą o podzielenie się opinią w związku ze zrealizowanymi Usługami i w tym celu przesyła Klientowi link do wystawienia opinii.
  4. Klient wystawiając opinię na Google, korzysta ze swojego konta Google i postępuje zgodnie z krokami narzuconymi przez Google, tj. ocenia Usługodawcę w skali od 1 do 5 gwiazdek i opisuje swoje doświadczenia w związku ze skorzystaniem z Usług. Klient może załączyć zdjęcia i filmy do dodawanej opinii. W celu opublikowania opinii na Google, Klient klika „opublikuj”. Po wystawieniu opinii przez Klienta, Usługodawca odpowiada na zamieszczoną opinię. Usługodawca udostępnia na swojej stronie 10 najnowszych opinii z Google bez modyfikacji treści oraz oceny.
  5. Opinie powinny być formułowane w sposób zgodny z prawdą, a także bez wulgarnego nacechowania i zgodnie z zasadami języka polskiego.

§16 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki będące następstwem podania przez Klienta niezgodnych z prawdą lub niekompletnych informacji lub danych. Za skutki te odpowiada wyłącznie Klient.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego korzystania z Usług przez Klienta w sposób sprzeczny z Regulaminem.

§17 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa polskiego.
  2. Usługodawca informuje, iż ma prawo dokonywać zmian w niniejszym Regulaminie. 
  3. Klienta obowiązują postanowienia Regulaminu, który obowiązywał w momencie zawarcia Umowy.
  4. Aktualna wersja Regulaminu została opublikowana na stronie internetowej Usługodawcy: https://psychokocio.pl/regulamin/.
  5. Aktualna wersja Polityki prywatności i plików cookies została opublikowana na stronie internetowej Usługodawcy: https://psychokocio.pl/polityka-prywatnosci-i-plikow-cookies/.
  6. W związku z możliwością dokonywania zmian Regulaminu, Klient zobowiązany jest każdorazowo, przed dokonaniem Rezerwacji terminu Usług, do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu.
  7. Usługodawca oraz Klient zobowiązują się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
  8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawa konsumentów.
  9. Klient, bez względu na niniejszy Regulamin, ma prawo powoływać się na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa konsumenckiego. 
  10. Wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd powszechny, zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Cywilnego. W przypadku, gdy Klientem nie jest Przedsiębiorcą, spory będą rozstrzygane przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zamieszkania Usługodawcy.